Latest News

Saturday, January 7, 2017

ၾကယ္မစံု လမလင္းေသာ္လည္း ညခင္းက ရႊန္းတင့္စြာ ဒီေန႔ထုတ္ေၾကးမံုသတင္းစာ ပုညခင္ေစာင္းပါး



ၾကယ္မစံု လမလင္းေသာ္လည္း ညခင္းက ရႊန္းတင့္စြာ

ေကာင္းကင္သည္  မုိးရိပ္ျဖင့္ညိဳ႕၍ေနသည္။  လကုိ တိမ္ဖံုးကာ ၾကယ္ကေလးတစ္ပြင့္၊ ႏွစ္ပြင့္မွအပ  အျခားအလင္းေရာင္ကုိ မျမင္ရေခ်။ ညဦးဆီက ရြာထားသည့္ မုိးေၾကာင့္ ကြၽန္မထုိင္ေနသည့္ ေကာ္ေဇာက စုိထုိင္းထုိင္း ျဖစ္၍ေနသည္။    ထုိစုိထုိင္းထုိင္းေကာ္ေဇာေပၚမွာ ေႏြးေထြးစြာထုိင္ေနၾကသည့္လူေတြ သိန္းခ်ီရွိေနပါသည္။ ၾကယ္မစံု လမလင္းသည့္ ေကာင္းကင္ညိဳ႕ညိဳ႕ေအာက္တြင္ အလြန္ထြန္းလင္းေတာက္ပေနေသာ ေနရာတစ္ခုေတာ့ ရွိေနပါသည္။  ထုိေနရာမွာ  တရားပြဲသဘင္ ဆင္ယင္က်င္းပရာ  ျပည္သူ႔ရင္ျပင္ပင္ျဖစ္သည္။  ထုိေနရာမွ ၾကည့္လွ်င္ အေရွ႕ဘက္ဆီက ေရႊေရာင္ဝင္းဝါေနေသာ ေရႊတိဂံုဘုရားကို ၾကည္ညိဳဖြယ္ ဖူးေတြ႕ႏုိင္သည္။ ေရႊတိဂံု ဘုရားေနာက္ခံျဖင့္ ျမင္ရသည့္ ထီးျဖဴေတြမိုးထားသည့္ တရားပြဲစင္ျမင့္ေပၚမွာေတာ့ ဆရာေတာ္အရွင္ဆႏၵာဓိကကုိ ဖူးေတြ႕ၾကည္ညိဳႏုိင္ပါသည္။

ရန္ကုန္တုိင္းေဒသႀကီးအစိုးရအဖြဲ႕က ႀကီးမွဴးက်င္းပသည့္ ႏွစ္သစ္ကူးတရားအလွဴဓမၼသဘင္ကို  ၂-၁-၂ဝ၁၇ ေန႔မွစ၍ ျပည္သူ႔ရင္ျပင္၌ ညစဥ္  ၇ နာရီခြဲအခ်ိန္တြင္ က်င္းပခဲ့သည္မွာ (၆-၁-၂ဝ၁၇)ေန႔တြင္ ၅ ရက္ေျမာက္ ခဲ့ၿပီျဖစ္သည္။ ၂ ရက္ေန႔က ဆရာေတာ္ ေဒါက္တာ အရွင္ဉာဏိႆရ(သီတဂူဆရာေတာ္)၊  ၃ ရက္ေန႔က အရွင္သီရိႏၵာဘိဝံသ(ေယာဆရာေတာ္)၊ ၄ ရက္ေန႔က ေဒါက္တာအရွင္နႏၵမာလာဘိဝံသ (ပါေမာကၡခ်ဳပ္ဆရာေတာ္) တုိ႔က ျပည္သူအမ်ားကို တရားဓမၼမ်ား ေဟာၾကားေပးခဲ့သည္။ အနယ္နယ္အရပ္ရပ္မွ ျပည္သူမ်ားလည္း Sky Net ႏွင့္ မဟာေဗာဓိ ႐ုပ္သံလုိင္းမွတစ္ဆင့္ နာယူႏုိင္ခဲ့ၾကသည္။ ၆ ရက္ေန႔တြင္ေတာ့  ဆရာေတာ္အရွင္ရာဇိႏၵ (ရေဝႏြယ္-အင္းမဆရာေတာ္) က ေဟာၾကားခဲ့သည္။

ေရွ႕ရက္မ်ားကေတာ့ တစ္ေယာက္တည္း ေအးေဆးစြာ နာယူလုိသျဖင့္  အိမ္က  တီဗီေရွ႕မွာပင္နာယူခဲ့သည္။ သည္ေန႔လည္း အိမ္ကပင္နာယူမည္ဟု ဆံုးျဖတ္ထားခဲ့သည္။ သုိ႔ေသာ္လည္း မိုးရြာထဲတြင္လူမ်ားစြာတို႔ ၾကြပ္ၾကြပ္ အိတ္မ်ား ေခါင္းစြပ္၍ တရားနာယူရန္ အသင့္ျဖစ္ေနၾကေသာ ျမင္ကြင္းက ကြၽန္မ၏ စိတ္ႏွလံုးကို ၾကည္ႏူးလႈပ္ခတ္ ေစခဲ့ပါသည္။ သူတုိ႔ေတာင္ မုိးရြာထဲမွာ နာႏုိင္ေသးလွ်င္ ကြၽန္မကေရာ ဘာေၾကာင့္    မနာႏုိင္ရမည္နည္း။ ဆရာေတာ္ေတာင္ မုိးရြာသည့္ေန႔မွာ တရားေဟာဖုိ႔ၾကြလာ ႏုိင္ေသးလွ်င္ ကြၽန္မက ဘာေၾကာင့္ မုိးေလကင္းလြတ္ရာ မွာ သီးသန္႔ေနႏုိင္ရမည္နည္း။ ကြၽန္မသည္ ခ်က္ျခင္းပင္ ဆံုးျဖတ္ကာ ကြၽန္မခင္ပြန္းႏွင့္အတူ တရားပြဲက်င္းပရာ ျပည္သူ႔ရင္ျပင္ေနရာသုိ႔ ထြက္လာခဲ့ပါသည္။ ကြၽန္မေရာက္ သြားခ်ိန္မွာေတာ့ မုိးတိတ္ခဲ့ၿပီျဖစ္သည္။ အဝင္ဝတြင္ ဖိနပ္ထည့္ဖုိ႔ ၾကြပ္ၾကြပ္အိတ္ႏွင့္ေရသန္႔ဘူးေတြ  ေဝေနသည့္ လူမ်ားကလည္း အဆင္သင့္ဆီးႀကိဳေနခဲ့သည္။ အဝင္ဝ အနီးတြင္ ျပန္ၾကားေရးမ႑ပ္ႏွင့္ အလွဴခံမ႑ပ္ကိုေတြ႕ရသည္။   ေရွ႕ဘက္ညာျခမ္းမွာေတာ့   က်န္းမာေရး ေစာင့္ေရွာက္မႈ ေဆးခန္းကိုလည္း ျမင္ရသည္။ ၿပီးေတာ့ အနီးကပ္ဖူးျမင္ႏုိင္ရန္  ထားရွိသည့္ ပ႐ိုဂ်က္တာႏွစ္ခု။ မိႈင္းညိဳ႕ညိဳ႕ညရိပ္ေအာက္တြင္ အရာရာသည္  စည္းကမ္း ေသဝပ္ စနစ္တက်ဝင္းပလင္းခ်င္းလ်က္ ရွိေလသည္။

ညေလညင္းသည္  တသုန္သုန္တုိက္ခတ္လ်က္ရွိ ခ်ိန္ဝယ္ ဆရာေတာ္၏တရားဓမၼေဟာၾကားေသာအသံသည္ ၿငိမ္းခ်မ္းေအးျမစြာျဖင့္ တရားပြဲခင္းတစ္ခုလံုးကို  လႊမ္းၿခံဳ ျဖန္႔ၾကက္လ်က္ရွိသည္။  ဆရာေတာ္ေဟာၾကားမည့္ တရားေတာ္ ေခါင္းစဥ္က ''ျဖစ္ရပ္တုိင္းတြင္ စိတ္ထား ေကာင္းရန္အစီအစဥ္ ရွိ၊ မရွိတရားေတာ္'' ျဖစ္သည္။ ရန္ကုန္တုိင္းေဒသႀကီး အစိုးရအဖြဲ႕က စီစဥ္က်င္းပသည့္ ပြဲျဖစ္၍ ဆရာေတာ္က ထုိေခါင္းစဥ္ကို လုိက္ဖက္ညီညီ ေရြးခ်ယ္ထားခဲ့သည္။ ဆရာေတာ္က စိတ္ထားေကာင္းျခင္းႏွင့္ စိတ္ေကာင္းထားျခင္းကိုလည္း ခြဲဲျခားသံုးသပ္ျပခဲ့သည္။

''ျဖစ္ရပ္တုိင္းတြင္ စိတ္ထားေကာင္းရန္ အစီအစဥ္ရွိ၊ မရွိ'' ေမးခြန္းကို ''ႏွလံုးသားလႊတ္ေတာ္'' က ''မေနာအစိုးရ''ကို ေမးရမည္ဟုဆုိသည္။  လူတုိ႔သည္ မိမိတုိ႔ထားရွိသည့္ စိတ္ထားမ်ားေပၚတြင္မူတည္၍ ေကာင္းက်ဳိး၊ ဆုိးက်ိဳးခံစား ရမည့္အေၾကာင္းကို ခြဲျခားသံုးသပ္ျပေတာ္မူခဲ့သည္။

သူတစ္ပါးအေပၚတြင္ မေကာင္းသည့္ စိတ္ဓာတ္ႏွင့္ ျပဳမူေဆာင္ရြက္ခဲ့လွ်င္ ကုိယ္ထားရွိလုိက္သည့္ စိတ္ထား၊ စကား၊ အျပဳအမူလုပ္ရပ္တုိ႔ႏွင့္ ပံုစံတူမဟုတ္သည့္တုိင္ အျခားတစ္ဖက္မွ ပံုစံတစ္မ်ိဳးျဖင့္ မိမိထံသုိ႔ ျပန္လည္အက်ဳိး ေပးမည့္အေၾကာင္းကို     ေဟာၾကားေတာ္မူခဲ့သည္။   ''သုဂေတာ'' ဆုိသည္မွာ ေကာင္းေသာစကားကိုဆုိျခင္းျဖစ္သည္။ အတိအက်ေျပာရလွ်င္ ''မွန္ကန္၍  အက်ဳိးရွိေသာ စကားကိုဆုိျခင္း''  ျဖစ္သည္ဟု  မွတ္သားနာယူရသည္။ အထူးသျဖင့္ ယေန႔ေခတ္တြင္ ေဖ့စ္ဘြတ္ေပၚ၌ သူတစ္ပါးကို အက်ိဳးယုတ္ေစေသာ၊ မျဖစ္ႏုိင္ေသာ စကားမ်ားကိုဆင္ျခင္ သံုးသပ္ျခင္းမရွိဘဲ တင္ျခင္း၊ Share ျခင္း၊ Like လုပ္ျခင္း မ်ားႏွင့္ပတ္သက္၍  သတိမူရန္၊  ေခတ္ႏွင့္ေလ်ာ္ညီစြာ ေဟာၫႊန္ေတာ္မူခဲ့သည္။   ဆြမ္းခံၾကြရဟန္းေတာ္ကို အစ္ကိုျဖစ္သူက ဒြန္းစ႑ားကိုသကၤန္းပတ္ထားတာဟု Post တင္လုိက္ရာ ညီျဖစ္သူက Like လိုက္တယ္၊ Share လုိက္တယ္၊ Comment   ေပးလုိက္တယ္၊  အဲဒီအက်ဳိးဆက္ေၾကာင့္ သံသရာမွာ မေကာင္းက်ဳိးခံစားရပံုကို ေဟာၫႊန္ေတာ္မူခဲ့ရာ ေဖ့စ္ဘြတ္ေပၚက မမွန္စကားမ်ား၊ အက်ိဳးမရွိ ေသာစကားမ်ား၊  သူတစ္ပါးကို  ထိခုိက္နစ္နာေစေသာ စကားမ်ားကို ယံုၾကည္စြာ Like  လုပ္ၾကေသာ၊ Share  ၾကေသာ၊ Post   တင္ၾကေသာ သူမ်ားကိုသတိရကာ သံသရာအဆက္ဆက္ငရဲဘံုမွ  ဆ့ံပါ့မလားဟု ေတြးကာ ၿပံဳးရသည္။ ေဖ့စ္ဘြတ္ တည္ေထာင္သူ မက္ဇူကာဘတ္သည္ ျမန္မာႏုိင္ငံတြင္    သံသရာအဆက္ဆက္   မေကာင္းက်ိဳး ခံစားရမည့္သူမ်ားကို        မ်ားသထက္မ်ားျပားေအာင္ ႀကံေဆာင္ခဲ့ပါသလားဟူေသာ ေမးခြန္းကုိေမးရမလုိပင္ျဖစ္သည္။  ဆရာေတာ့္တရားေတာ္ကို   ကုိးကားမွီျငမ္း၍ ဆုိရလွ်င္ ျမန္မာႏုိင္ငံရွိ ေဖ့စ္ဘြတ္ေပၚက လူမ်ားအတြက္ ငရဲျပည္ကို တိုးခ်ဲ႕ရန္အစီအစဥ္ ရွိ၊ မရွိေမးခြန္းကို ယမမင္း အစိုးရသုိ႔ ေမးရေတာ့မလုိ ရွိသည္။

သို႔ေသာ္လည္း ေဖ့စ္ဘြတ္ေပၚကတစ္ဆင့္ ပရဟိတအလုပ္မ်ားႏွင့္ေကာင္းရာေကာင္းေၾကာင္းမ်ားကို မွ်ေဝခြင့္ ရသည့္အတြက္ေတာ့   မက္ဇူကာဘတ္ကို  ေက်းဇူးတင္ ရပါမည္။ နတ္ျပည္ကိုတိုးခ်ဲ႕ရန္အစီအစဥ္ ရွိ၊ မရွိ ေမးခြန္းကို သိၾကားမင္းအားေမးခြင့္ရရန္   ေဖ့စ္ဘြတ္အားေကာင္းရာ ေကာင္းေၾကာင္းမ်ားအတြက္ ပိုမိုအသုံးခ်ၾကရပါမည္။

ဆရာေတာ္က လူတုိ႔၏အသက္ေမြးဝမ္းေက်ာင္းႏွင့္ပတ္သက္၍လည္း လူတုိင္းက်င့္သံုးလုိက္နာအပ္သည္ တုိ႔ကုိ  ေဟာၫႊန္ေတာ္မူခဲ့သည္။  လူတစ္ေယာက္သည္ မိမိ၏အသက္ေမြးဝမ္းေက်ာင္းအလုပ္ကို ေျဖာင့္မတ္ မွန္ကန္စြာ ေစတနာထား၍လုပ္ေနပါက အလုိလုိေနရင္း ကုသိုလ္ေတြရေနပါေၾကာင္း၊  ထုိအသက္ေမြးဝမ္းေက်ာင္းမွ ရေသာေငြျဖင့္ လွဴဒါန္းမွကုသိုလ္ရတာမဟုတ္ေၾကာင္း ေဟာၫႊန္ေတာ္မူခဲ့သည္။  ထုိတရားကို ႏွလံုးသြင္းမိသည့္ တစ္ခဏအတြင္း မိမိ၏အသက္ေမြးဝမ္းေက်ာင္းအလုပ္ အတြက္ ဂုဏ္ယူ၍မဆံုးၿပီ။

ဆရာေတာ္မ်ား၏ ေဟာၾကားၫႊန္ျပေတာ္မူခဲ့ေသာတရားေတာ္မွန္သမွ်သည္ လူ႔ဘဝ၌ တန္ဖုိးရွိစြာေနနည္းထုိင္ နည္း၊ စိတ္ထားနည္းတုိ႔ကို ၫႊန္ၾကားျပသႏုိင္ခဲ့သျဖင့္လည္း ဗုဒၶ၏တရားေတာ္မ်ားကို   တစ္ဆင့္ျပန္လည္ေဟာၾကား ၫႊန္ျပေပးေတာ္မူၾကေသာ   ဆရာေတာ္မ်ားကို  ေက်းဇူးတင္၍ မဆံုးၿပီ။

ယခုေခတ္သည္ နည္းပညာမ်ားတုိးတက္ထြန္းကားလာသည္ႏွင့္အမွ် လူသားတုိ႔၏ စိတ္အႏွစ္သာရမ်ား ဆုတ္ ယုတ္က်ဆင္းနိမ့္ပါးေနၾကေသာေခတ္ျဖစ္သည္။ လူလူခ်င္း စကားဆုိဖုိ႔ထက္ ေဖ့စ္ဘြတ္ေပၚတြင္ အသံတိတ္စကားမ်ား ဆုိဖုိ႔ ပုိ၍အာ႐ံုစုိက္လာသည္။ လူ႔ဘဝတြင္ အႏွစ္သာရရွိရွိ ေနထုိင္ဖုိ႔ထက္ ေဖ့စ္ဘြတ္ေပၚတြင္  အႏွစ္သာရရွိသူအျဖစ္ အထင္ခံရေအာင္   ေနထုိင္ၾကေသာေခတ္ျဖစ္သည္။      ႏွလံုးသားမွလာေသာစကားကုိဆုိဖုိ႔ထက္ ေဖ့စ္ဘြတ္ေပၚမွ လာေသာ စကားကုိ ဆုိဖုိ႔ပုိ၍ အာ႐ံုစုိက္ၾကေသာေခတ္ျဖစ္ သည္။ မိမိကုိယ္တုိင္ စည္းကမ္းရွိဖုိ႔၊ ႀကိဳးစားဖုိ႔၊ အဆင့္ အတန္းရွိရွိ ေနထုိင္ေျပာဆုိျပဳမူဖုိ႔ထက္ အစုိးရကိုအျပစ္ ဖုိ႔ရန္  ပို၍အားထုတ္ၾကေသာေခတ္ျဖစ္သည္။ ကိစၥရပ္ တစ္ခုကို  ကုိယ္ပုိင္အသိဉာဏ္ျဖင့္   ေဝဖန္ပုိင္းျခားမႈမရွိဘဲ  ေဖ့စ္ဘြတ္ေပၚမွ Post ေတြကို  ယံုၾကည္ေနၾကေသာေခတ္ ျဖစ္သည္။

ပါေမာကၡခ်ဳပ္ဆရာေတာ္   ေဟာၾကားေတာ္မူေသာ တရားေတာ္တြင္လည္း လူတုိ႔သည္ Independent   ျဖစ္လွ်င္ေတာင္မွ စုိးရိမ္ေသာကအေတြးမ်ား၊ အတြယ္အတာမ်ား၏ ခ်ဳပ္ေႏွာင္မႈကိုခံေနၾကရသျဖင့္ Freedom မျဖစ္ႏုိင္ၾကေၾကာင္း ေဟာၾကားေတာ္မူခဲ့သည္။  ဆရာေတာ္၏ တရားေတာ္ထဲတြင္ လူေလးေယာက္တြင္မွ တစ္ေယာက္သာ ေကာင္းသည့္ေခတ္မ်ိဳးမွသည္   ထုိတစ္ေယာက္မွာမွ       တစ္ျခမ္းသာေကာင္းႏုိင္ေတာ့သည့္ေခတ္ကို မေရာက္ေအာင္ လည္း တစ္ဦးခ်င္းတစ္ေယာက္ခ်င္းက  ႀကိဳးစားၾကရမည္ ျဖစ္သည္။

ကြၽန္မတုိ႔ငယ္ငယ္က ေက်ာင္းတြင္ဆုိရသည့္ သစၥာ အဓိ႒ာန္ေလးခ်က္ထဲတြင္ မိမိကုိယ္ကိုေကာင္းေအာင္ ႀကိဳးစားမည္က အရင္ျဖစ္သည္။ လူတုိင္းသည္ ဘာကိုပဲ လုပ္လုပ္ မိမိကုိယ္ကို အရင္ဆံုး ေကာင္းေအာင္ႀကိဳးစားၾကရ မည္ျဖစ္သည္။  သုိ႔ေသာ္လည္း ကြၽန္မတုိ႔ႏုိင္ငံတြင္ေတာ့ မိမိကုိယ္ကို ေကာင္းေအာင္ႀကိဳးစားသူမ်ားကို ထုိသုိ႔လုိက္ပါ မႀကိဳးစားႏုိင္သူမ်ားက မလုိမုန္းထားၾကေသာေခတ္သုိ႔ ေရာက္ရွိေနပါသည္။

ကြၽန္မတုိ႔ျမန္မာ့လူ႔အဖဲြ႕အစည္းကို ဖြံ႕ၿဖိဳးတုိးတက္ဖုိ႔ ၾကန္႔ၾကာေစေသာအရာမ်ားထဲတြင္ လူတုိ႔၏ ဣႆာမစၧရိယ စိတ္မ်ားက ထိပ္ဆံုးမွာပါဝင္ေနခဲ့ၾကသည္။ ဣႆာဆုိသည္ မွာ မနာလုိစိတ္၊ မစၧရိယဆုိသည္မွာ သူတစ္ပါးက ကုိယ့္ထက္ သာသြားမွာကို မလုိလားစိတ္ဟု ပါေမာကၡခ်ဳပ္ဆရာေတာ္က ခြဲျခားမိန္႔ေတာ္မူခဲ့သည္။  ေရွ႕လူက ေနာက္လူကိုလက္တြဲ ေခၚယူရမည့္အစား  ေရွ႕လူကေနာက္လူတက္လာမွာကုိ မလုိတမာစိတ္ျဖင့္   ဆီး၍ ကန္ခ်ေနပါက  ေနာက္လူ ကလည္း ေရွ႕လူ၏ေအာင္ျမင္မႈကုိ မုဒိတာမပြားႏုိင္ပါက လူ႔အဖြဲ႕အစည္းတြင္ ဆုတ္ယုတ္မႈမ်ားသာ ျဖစ္ေပၚလာႏုိင္ၿပီး တုိင္းျပည္သည္လည္း  ေရွ႕သုိ႔ေရာက္ဖုိ႔ မလြယ္ကူ ႏုိင္ေခ်။

ညသည္ တျဖည္းျဖည္းရင့္၍လာသည္။ ညေလညင္း ကလည္း   တသုန္သုန္တုိက္ခတ္ေနတုန္းပင္ရွိသည္။ ဆရာေတာ္၏  တရားေဟာသံသည္လည္း ပြဲခင္းတစ္ခုလံုး ကို လႊမ္းၿခံဳျဖန္႔ၾကက္ဆဲပင္ျဖစ္သည္။ ကြၽန္မသည္ ဆရာေတာ္၏ တရားေတာ္မ်ားကို  ပထမအဆင့္အျဖစ္ နားျဖင့္ နာယူသည္။ ဒုတိယအဆင့္ ... ႏွလံုးသားျဖင့္ ခံစား မွတ္သားသည္။ တတိယအဆင့္ ... ကုိယ့္ဘဝအေတြ႕ အႀကံဳမ်ားႏွင့္ ႏိႈင္းယွဥ္သံုးသပ္အေတြးပြားသည္။ စတုတၴ အဆင့္ကေတာ့ ထုိတရားေတာ္မ်ားႏွင့္အညီ  ေနထုိင္ဖုိ႔ ျဖစ္သည္။ လူတုိ႔သည္ တရားနာယူရာတြင္ နာယူ႐ံုႏွင့္ မၿပီးဘဲ ထုိအဆင့္ ၄ ဆင့္အတုိင္း ေဆာင္ရြက္သင့္သည္ဟု ကြၽန္မ ထင္ပါသည္။ ''နာ-ေပ်ာက္-မလုပ္'' မျဖစ္ေစဘဲ ''နာ-မွတ္-ေတြး-လုပ္'' ျဖစ္ေစရမည္ျဖစ္သည္။

မျပည့္ေသာလက  အေနာက္ဘက္သုိ႔ယြန္းခ်ိန္ဝယ္ တရားေဟာပုလႅင္ထက္ဆီက လမင္းကေတာ့က်က္သေရ ရွိစြာ သာဆဲ။ အလင္းေရာင္ကုိျဖန္႔ၾကက္ေနဆဲ။ ၾကယ္မစံု လမလင္းေသာ္လည္း  ညခင္းကေတာ့  တရားဓမၼ၏ အလင္းေရာင္ႏွင့္ အတူ ရႊန္းတင့္ေနဆဲျဖစ္သည္။

ထုိ႔ေနာက္တြင္ေတာ့ တရားပြဲလည္း ၿပီးေျမာက္ခဲ့ရၿပီ။ ဆရာေတာ္ျပန္မၾကြမီ မတ္တပ္ထမရပ္ၾကဖုိ႔၊ ထမျပန္ၾကဖုိ႔၊ ဆရာေတာ္ျပန္ၾကြၿပီးမွ ျပန္ၾကဖုိ႔ ေၾကညာသံၾကားေသာ္ လည္း အေနာက္ပုိင္းမွ  လူတခ်ိဳ႕ကေတာ့  ထျပန္ခဲ့ၾကၿပီ။ အိမ္ျပန္ဖုိ႔ ကားအခက္အခဲရွိသည့္ ေဝးလံေသာေနရာမွ လာၾကသူမ်ားထင္ပါရဲ႕ဟု ေတြးကာေျဖရသည္။ လိႈင္သာယာ၊ သန္လ်င္၊ ေရႊျပည္သာစသည့္ ေဝးလံေသာေနရာမ်ားကအစ အလံုလုိနီးသည့္ ၿမိဳ႕နယ္အဆံုး ျပန္ရန္အခက္အခဲရွိသူ မ်ားအတြက္ စီစဥ္ေပးထားေသာ  ကားေတြကလည္း မနည္းလွပါ။ ေနာက္ႏွစ္မွာလည္း ဒီလုိပြဲမ်ိဳးလုပ္ႏုိင္ပါေစဟု ဆုေတာင္းရသည္။

ကြၽန္မသည္  တရားပြဲခင္းအတြင္းမွ ေအးေဆးစြာ လွမ္းထြက္လာရင္း ေကာင္းကင္ကို ေမာ့ၾကည့္မိေတာ့ တိမ္ဖံုးေနသည့္  လတစ္ဝက္တစ္ပ်က္ကုိ   ျမင္ရသည္။ လက မလင္းေသာ္လည္း ညခင္းကေတာ့ သူ႔အလုိလိုပင္ ရႊန္းတင့္ သာယာခဲ့ရၿပီ။

လူတုိ႔၏ ဘဝတြင္လည္း ကုိယ္စိတ္ႏွစ္ပါး က်န္းမာခ်မ္းသာ၍  မိသားစုစံုညီစြာအတူရွိၾကေသာ၊  ေအာင္ျမင္ ျပည့္စံုေသာ ၾကယ္စံု လလင္းသည့္ဘဝ၏  ေန႔ရက္မ်ားကို ျဖတ္သန္းရႏုိင္သလုိ ေအာင္ျမင္မႈႏွင့္ႏုပ်ိဳမႈတုိ႔  ဆုတ္ယုတ္ ပ်က္ျပား၍ ၾကယ္မစံု လမလင္းသည့္ အခ်ိန္ကာလမ်ဳိးကိုလည္း ျဖတ္သန္းရႏုိင္ပါသည္။ ၾကယ္မစံုလမလင္း သည့္အခါ ဘဝမွာရႊန္းတင့္စြာသာႏုိင္ဖုိ႔ကေတာ့ မိမိ၏ ကုိယ္က်င့္သိကၡာႏွင့္   တရားဓမၼသာ  အားကုိးစရာရွိေလသည္။    ။

Sources; ပုညခင္

No comments:

Post a Comment