ဒု႒ဝတီကို လြန္၍
လတ္တေလာ ျမန္မာ့႐ုပ္ရွင္ ႐ုံတင္ဇာတ္ကားမ်ား အနက္မွ ပရိသတ္စိတ္ဝင္ စားမႈကို အျမင့္ဆုံးရရွိထားသည့္''ဒု႒ဝတီကို လြန္၍''႐ုပ္ရွင္ကို ေရြးခ်ယ္ၾကည့္႐ႈ ျဖစ္သည္။ ''ဒု႒ဝတီကို လြန္၍'' ႐ုပ္ရွင္သည္ Golden Hour Entertainmentမွ ပြဲဦးထြက္တင္ဆက္လာသည့္ ႐ုပ္ရွင္ဇာတ္ကားျဖစ္ၿပီး ဒါ႐ိုက္တာ အာကာ ၏ ဖန္တီးမႈလက္ရာျဖစ္သည္။
''ဒု႒ဝတီကို လြန္၍'' ႐ုပ္ရွင္ကို ၾကည့္႐ႈၿပီးေသာအခါ ႐ုပ္ရွင္ခ်စ္ပရိသတ္ တစ္ဦးအေနျဖင့္ ဦးစားေပးေရးသားလိုသည္က ဇာတ္ေဆာင္မ်ား ေရြးခ်ယ္ ေနရာခ်ထားမႈ ျဖစ္သည္။ ႏိုင္းႏိုင္းႏွင့္ ေဇာ္ေဇာ္ေအာင္ တြဲဖက္မႈအျပင္ သ႐ုပ္ေဆာင္ ဆန္းထြဋ္ကို ရဲအရာရွိအျဖစ္ျမင္ေတြ႕ရသည္က စိတ္ ေက်နပ္ဖြယ္ရာ ေရြးခ်ယ္မႈဟု ဆိုရေပမည္။ လူၾကမ္းသ႐ုပ္ေဆာင္ဘက္ျခမ္းတြင္Joe Moreiraႏွင့္ ေနာ္ေအာင္တို႔ႏွစ္ဦး၏ တြဲဖက္မႈကို ျမင္ေတြ႕ရသည္။
သ႐ုပ္ေဆာင္မ်ားအေၾကာင္း ေရြးထုတ္ေျပာရပါလွ်င္ Joe Moreira ႏွင့္ ေနာ္ေအာင္တို႔တြဲဖက္မႈတြင္ ေနာ္ေအာင္၏ သ႐ုပ္ေဆာင္ခ်က္မ်ားႏွင့္ ပုံရိပ္မ်ားက ပရိသတ္ကို ပိုမိုဆြဲေဆာင္ႏိုင္ခဲ့သည္။ အဘယ္ေၾကာင့္ဆိုေသာ္ Joe Moreira ၏ သ႐ုပ္ေဆာင္ဟန္မ်ားႏွင့္ စကားေျပာဟန္မ်ားတြင္ ဟာကြက္ မ်ားစြာရွိေနသည္။ အသံပိုင္း သ႐ုပ္ေဆာင္မႈတြင္ ခံစားသက္ဝင္မႈႏွင့္ အသံ ပီသ ရွင္းလင္းမႈအားနည္းသည္ဟု ထင္မိသည္။
ထို႔ေၾကာင့္ လူၾကမ္းဘက္ရွိ တြဲဖက္သ႐ုပ္ေဆာင္ႏွစ္ဦးကို ႏႈိင္းယွဥ္မိ ေသာအခါ Joe Moreira ၏ သ႐ုပ္ေဆာင္ဟန္မ်ားထက္ ေနာ္ေအာင္သ႐ုပ္ ေဆာင္မႈကိုသာ ပိုမိုႏွစ္သက္မိသည္။ ထို႔ျပင္ ေနာက္ဆုံးဇာတ္ဝင္ခန္းမ်ားထဲမွ အေရးႀကီးဇာတ္ဝင္ခန္းျဖစ္သည့္ ႏိုင္းႏိုင္းႏွင့္ ေနာ္ေအာင္၏ အက္ရွင္ဇာတ္ဝင္ ခန္းသည္ ပရိသတ္၏အာ႐ုံကို ဖမ္းစားႏိုင္ခဲ့ေသာ ဇာတ္ဝင္ခန္းျဖစ္ခဲ့သည္။
ထပ္မံ၍ ဤဇာတ္လမ္း၏ အႀကိဳက္ဆုံး တြဲဖက္မႈကို ေဖာ္ျပရလွ်င္ အဓိကသ႐ုပ္ေဆာင္ ႏိုင္းႏိုင္းႏွင့္ သ႐ုပ္ေဆာင္ေဇာ္ေဇာ္ေအာင္တို႔၏ တြဲဖက္ မႈျဖစ္သည္။ လိုက္ဖက္ညီေသာ တြဲဖက္မႈအျဖစ္ ဇာတ္လမ္းေတာက္ေလွ်ာက္ တြင္ ၾကည့္႐ႈခံစားၾကျခင္းေၾကာင့္ ပရိသတ္မ်ားအတြက္ စိတ္ေက်နပ္ဖြယ္ရာ ျဖစ္ခဲ့သည္။
တစ္ဦးခ်င္းအေၾကာင္းကို ထပ္မံေရြးခ်ယ္ေျပာရ လွ်င္ သ႐ုပ္ေဆာင္ ႏိုင္းႏိုင္းအေၾကာင္းကို ဦးစြာေဖာ္ျပ လိုပါသည္။ ဇာတ္ကား႐ိုက္ကူးမႈမ်ား အနားယူထားရာမွ အႏုပညာလမ္းေၾကာင္းေပၚသို႔ ျပန္တက္လာေသာ မင္းသားတစ္ဦးအေနျဖင့္ ႏိုင္းႏိုင္း၏ တစ္ေက်ာ့ျပန္ ခရီးသည္ ေအာင္ျမင္သည္ဟု အၾကမ္းဖ်င္းယူဆႏိုင္သည္။ ႏိုင္းႏိုင္း၏ ဇာတ္ေကာင္ေရြးခ်ယ္မႈသည္ မွန္ကန္ေသာ အေျခအေနတစ္ခုျဖစ္ခဲ့႐ုံမက တစ္ေခတ္တစ္ခါက ဗီဒီယိုေစ်းကြက္မ်ားတြင္ အေတြ႕ရမ်ားခဲ့ေသာ ႏိုင္းႏိုင္း၏ သြင္ျပင္မ်ား ေပ်ာက္ကြယ္သြားသည္အထိ ဤဇာတ္လမ္း ထဲတြင္ သူ႔အရွိန္အဝါကို ခံစားမိေစခဲ့သည္။ ယခင္ျမင္ ေတြ႕ခဲ့ဖူးေသာ ဇာတ္ေကာင္ပုံစံမ်ားမွ ခြဲထြက္၍ ႏိုင္းႏိုင္း ကို ပုံစံသစ္ျဖင့္ ေတြ႕ျမင္ရသည္။ ထို႔ေၾကာင့္ ကာလရွည္ အႏုပညာသက္တမ္းတစ္ခုကို ျဖတ္သန္းၿပီးေသာအခါ ႏိုင္းႏိုင္းသည္ သူႏွင့္လိုက္ဖက္ေသာ ဇာတ္ေကာင္ပုံစံတစ္ခု ကို ဤ႐ုပ္ရွင္မွတစ္ဆင့္ ပရိသတ္ထံသို႔ ေရြးခ်ယ္ခ်ျပ ႏိုင္ခဲ့ၿပီဟု ဆိုခ်င္သည္။
ထပ္မံေဖာ္ျပေပးရမည့္သူက ေအာင္မင္းအျဖစ္ သ႐ုပ္ေဆာင္ခဲ့ေသာ သ႐ုပ္ေဆာင္ေဇာ္ေဇာ္ေအာင္ျဖစ္ သည္။ ေဇာ္ေဇာ္ေအာင္၏ အႏုပညာသက္တမ္း
တစ္ေလွ်ာက္တြင္ လုပ္ပိုင္ခြင့္အရဆုံး ဇာတ္ေကာင္ တစ္ခုကို ''ဒု႒ဝတီကို လြန္၍'' ႐ုပ္ရွင္တြင္ လုပ္ခြင့္ရခဲ့ သည္ဟု ထင္မိသည္။ ေအာင္မင္းအျဖစ္ ဇာတ္ေကာင္ စ႐ိုက္ခိုင္မာ႐ုံသာမက ဇာတ္လမ္းတြင္ ပါဝင္ပတ္သက္မႈ အေနအထားအရ အေရးပါေသာ ဇာတ္ေကာင္တစ္ခု ျဖစ္သည္။ ထို႔ျပင္ ခ်ီးက်ဴးရမည့္အခ်က္က ေဇာ္ေဇာ္ေအာင္ သည္ ရရွိလာေသာ အခြင့္အေရးတြင္ သူ၏သ႐ုပ္ေဆာင္ ပညာကို ေကာင္းစြာအသုံးခ်ႏိုင္ခဲ့ျခင္းျဖစ္သည္။ ျမင္ေတြ႕ ေနက် ေဇာ္ေဇာ္ေအာင္၏ပုံရိပ္မ်ားမွ ကြဲထြက္သည္အထိ ဤ႐ုပ္ရွင္တြင္ ေအာင္မင္း၏ ဇာတ္႐ုပ္ကို အမိအရ ဖမ္းယူျပခဲ့သည္။ ထက္ပိုင္ႏွင့္ ေဆာင္းနႏၵာၾကားတြင္ ေမာပန္းေနရေသာ ႐ုပ္ရွင္ၾကည့္ပရိသတ္မ်ားအတြက္ ေအာင္မင္း၏ အလြဲမ်ားသည္ စိတ္အပန္းေျဖစရာ ျဖစ္လာသည္။ ႐ုပ္ရွင္ၾကည့္ရင္း ေလးလံလာေသာ ပရိသတ္၏အာ႐ုံကို ေအာင္မင္းဇာတ္ေကာင္ေနရာမွ ေဇာ္ေဇာ္ေအာင္က လႈပ္ႏႈိးေပးႏိုင္ခဲ့သည္။
ထပ္မံ၍ ဤ႐ုပ္ရွင္တြင္ အဓိကဇာတ္ေဆာင္ အျဖစ္ ပါဝင္ထားေသာ သ႐ုပ္ေဆာင္အမြန္းအေၾကာင္း ေဝဖန္ ေရးသားမႈျပဳလိုပါသည္။ အမြန္းသည္ ဤ႐ုပ္ရွင္ တြင္ အဓိကဇာတ္ေကာင္ ေဆာင္းနႏၵာအျဖစ္ သ႐ုပ္ေဆာင္ ရၿပီး ဇာတ္လမ္း၏ဇာတ္ေၾကာင္း ေျပာသူေနရာအျပင္ ဇာတ္လမ္းအေၾကာင္းအရာကို အဓိကေဖာ္ထုတ္သူ ဇာတ္ေကာင္အျဖစ္ပါ သ႐ုပ္ေဆာင္ရသည္။ ဇာတ္ေကာင္ ေဆာင္းနႏၵာ တစ္ျဖစ္လဲအမြန္း၏ ေနာက္ခံစကားေျပာမ်ား သည္ ဇာတ္လမ္းအေရြ႕ကို သယ္ေဆာင္ေပးျခင္းျဖစ္႐ုံမက ဇာတ္ရွိန္ အတက္၊ အက်ႏွင့္ ပရိသတ္အာ႐ုံကိုပါ ဆြဲေခၚ ရမည့္ တာဝန္ျဖစ္ေနသည္။
သို႔ေသာ္ သ႐ုပ္ေဆာင္အမြန္း၏ ခံစားသက္ဝင္မႈ အားနည္းေသာ စကားေျပာဟန္မ်ား၊ အနိမ့္၊ အျမင့္၊ အတက္၊ အက် သေဘာမရွိေသာ အသံပိုင္းသ႐ုပ္ေဆာင္ ခ်က္မ်ားက ဇာတ္လမ္း၏ ဇာတ္ရွိန္ကို မျမႇင့္တင္ေပးႏိုင္ သည့္အျပင္ ဇာတ္လမ္း၏အရသာကိုပါ ေလ်ာ့က်ေစခဲ့ သည္။
ထို႔ေၾကာင့္ ဒါ႐ိုက္တာအာကာ၏ ဇာတ္ေဆာင္ ေရြးခ်ယ္မႈတြင္ သ႐ုပ္ေဆာင္အမြန္းကို ေရြးခ်ယ္အသုံးျပဳ မႈသည္ အႀကီးမားဆုံးေသာ လြဲေခ်ာ္မႈဟု သုံးသပ္ျမင္မိ သည္။ သ႐ုပ္ေဆာင္အသစ္တစ္ဦးအေနျဖင့္ အမြန္း သည္ သ႐ုပ္ေဆာင္ပိုင္းတြင္ ႀကိဳးစားလုပ္ေဆာင္ခဲ့ ေသာ္လည္း မႏိုင္ဝန္ထမ္းသည့္ အေနအထားမ်ဳိး ျဖစ္ခဲ့ရ ၿပီး တြဲဖက္သ႐ုပ္ေဆာင္ရသည့္ ဝါရင့္သ႐ုပ္ေဆာင္ ႏွစ္ဦးၾကားတြင္ တြဲစပ္မရတဲ့အေျခအေန ျဖစ္ခဲ့ရသည္။
ဆက္လက္၍ ေရးသားရလွ်င္ ''ဒု႒ဝတီကို လြန္၍'' ႐ုပ္ရွင္မွ ဒါ႐ိုက္တာအာကာ၏ ဖန္တီးတင္ဆက္မႈမ်ား အေၾကာင္း ျဖစ္ပါသည္။ ဇာတ္လမ္းေဖာ္ျပမႈတြင္ ႐ုပ္၊ သံအရည္အေသြး လိုအပ္ခ်က္မ်ားစြာ ရွိေနသည္။ ထို႔ျပင္ ဇာတ္လမ္းပိုင္းတြင္ ခ်ဲ႕ကားေဖာ္ျပမႈမ်ားကိုလည္း ႐ုပ္ရွင္ ၾကည့္ရင္း ခံစားမိသည္။ ဥပမာအားျဖင့္ တံတားေပၚတြင္ ဗုံးေပါက္ေသာ ဇာတ္ဝင္ခန္းသည္ ေဖာ္ျပခ်က္အပို ဟုသာျမင္မိသည္။ ထို႔ျပင္ ေနာ္ေအာင္ႏွင့္ ႏိုင္းႏိုင္းတို႔၏ အက္ရွင္ဇာတ္ဝင္ခန္းတြင္ ဒိုင္း၊ လက္နက္မ်ားကို ထည့္သြင္းအသုံးျပဳထားျခင္းသည္ လိုအပ္ျခင္း ရွိ၊ မရွိ အေတြးပြားစရာ ျဖစ္လာသည္။ သ႐ုပ္ေဆာင္ႏွစ္ဦး၏ အေနအထားအားျဖင့္ ဇာတ္ရွိန္ ျမင့္တက္ေနခ်ိန္တြင္ မလိုအပ္ေသာ အပိုအသုံးခ်မႈမ်ားဟု ထင္မိသည္။ မပီျပင္ေသာ ဖန္တီးမႈမ်ားၾကားတြင္ အမွား မ်ား ေဖာင္းပြလာျခင္းကလြဲ၍ ဇာတ္လမ္းအေပၚ အေထာက္အပံ့ မျပဳႏိုင္ေသာ အသုံးျပဳမႈတခ်ဳိ႕အျဖစ္ ထိုအရာမ်ားကို ႐ႈျမင္မိသည္။
ဤေနရာတြင္ ဇာတ္လမ္းႏွင့္ပတ္သက္၍ ခ်ီးက်ဴးမႈ တစ္ခု ေရြးထုတ္ေရးရပါလွ်င္ ဇာတ္လမ္းႏွင့္ လိုက္ဖက္ ေသာ ဇာတ္ဝင္ေတးမ်ား အသုံးျပဳႏိုင္မႈသည္ ဤ႐ုပ္ရွင္ ၏ အေကာင္းဆုံး ေဖာ္ျပခ်က္ ျဖစ္သည္။
မည္သို႔ပင္ဆိုေစ ''ဒု႒ဝတီကို လြန္၍'' ႐ုပ္ရွင္သည္ လက္ရွိျမန္မာ့႐ုပ္ရွင္ ဇာတ္ကားမ်ားၾကားတြင္ ပုံစံသစ္ ျဖင့္ ေဖာက္ထြက္လာသည္မွာ အမွန္ပင္ျဖစ္သည္။ အားသာခ်က္မ်ားႏွင့္ အားနည္းခ်က္မ်ား ဒြန္တြဲရွိေန ေသာ္လည္း ဖန္တီးသူမ်ား၏ ျဖဴစင္ေသာ ေစတနာအားကို ျဖင့္ အသိအမွတ္ျပဳရေပလိမ့္မည္။
ထို႔ေၾကာင့္ ႐ုပ္ရွင္ပိတ္ကားေပၚတြင္ ေအာင္ျမင္စြာ ေနရာယူခဲ့ၿပီျဖစ္ေသာ ဒု႒ဝတီ၏ စီးဆင္းမႈအလွကို ပရိသတ္မ်ားဘက္က ခံစားၾကည့္႐ႈေပးရန္ လိုအပ္ပါ ေၾကာင္း ၫႊန္းဆိုရေပသည္။ ။
ေဆြဇင္ေနမင္း
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment