Latest News

Thursday, January 4, 2018

သည္းေျခေတာ့ မရွိေတာ့ဘူး။ အမွတ္ ပို ႀကီး လာ တယ္( ဇာဂနာ)



၁၉၉၇ ၉၈ ​ေလာက္​က ျပသခြင္​့ အပိတ္​ခံလိုက္​ရတဲ့ဇာတ္​ကားပါ
ဝထၲဳ မင္​းလူ
ဇာတ္​ၫႊန္​း ​ေမာင္​သူရ
ဒါရိုက္​တာ ဟိန္​းစိုး
မိညီမ
လူ​ေတာင္​ အဖမ္​းမခံရတာ ကံ​ေကာင္​းသြားတယ္​
ပိုက္​ဆံ​ေတြကုန္​လိုက္​တဲ့ျဖစ္​ျခင္​း

ဟိန္းစိုး
..............................................................
ကိုဟိန္းစိုး က ခြင့္ျပဳလို႔ ေရး ရ အုန္းမယ္။
၁၉၉၆ခုႏွစ္။
ကၽြန္ေတာ္ ဒုတိယ အႀကိမ္ ေထာင္ ကလြတ္ၿပီး အႏုပညာ လုပ္ကိုင္ခြင့္ ၅ ႏွစ္ ထပ္ပိတ္ ထား ခ်ိန္ေပါ့။
ေထာင္ကလြတ္တာ ၁၉၉၄ အကုန္။ ၁၉၉၆ မွာ ထမင္းစားခြင့္ပိတ္တာ။
ဘယ္သူကမွ မသနားပါဘူး။
ကိုယ္ကလဲ သနားခံ ရမွာ ေၾကာက္တယ္။

ကိုယ့္ထမင္းကိုယ္ရွာစားတာ။
သားတစ္ေယာက္ သမီးတစ္ေယာက္ နဲ႔ မိသားစုကို ရွာေကၽြးခဲ့ရတာပါ။
သရုပ္ေဆာင္ မလုပ္ရ၊ ဒါရိုက္တာ မလုပ္ရ၊လူျပက္မလုပ္ရ ဆိုၿပီး စာထုတ္ ၿပီး ကို ပိတ္ လိုက္တာ။
ဒီေတာ့ ဇာတ္ညႊန္းေရးတာေပါ့။အယ္ဒီတာ လုပ္တာေပါ့။
ဘာဆန္းလဲ။ တတ္ ေအာင္လုပ္ ေခါင္း မငံု႔ဘူး။
တိုက္ဆိုင္ခ်င္ေတာ့ ကိုဟိန္းစိုး က မင္းသမီး သစ္ တင္ခ်င္တယ္။ ဇာတ္ မရွိဘူး။
ကိုယ္ေတြက ဆရာမင္းလူ ရဲ႕ မိညီမ ကို ရိုက္ခ်င္တာ။
ကိုဥာဏ္ (ဆရာမင္းလူ ကို က့်န္ေတာ္တို႔ ေခၚ တာ ကိုဥာဏ္။ သူ႔နာမယ္ အရင္းက ကို ဥာဏ္ေပၚ)က ကၽြန္ေတာ္ ရိုက္မယ္ ဆို အလကား ယူတဲ့။ အေမညိဳ တို႔ ကို ဥာဏ္ တို႔က ကၽြန္ေတာ့ကို ခ်စ္တယ္။ ကၽြန္ေတာ္ ရိုက္ မွာ မဟုတ္ဘူး။ ကိုဟိန္းစိုး ရိုက္မွာ ဆိုေတာ့ ကိုဥာဏ္ က ကို ဟိန္းစိုး ကိုေျပာတယ္။ ကိုဇာဂနာ ဇာတ္ညႊန္းေရး မယ္ ဆိုမွ ေရာင္းမယ္ တဲ့။
ဒါ နဲ႔ ပဲ မိညီမ ကို ဇာဂနာ ဇာတ္ညႊန္းေရး ျဖစ္ ခဲ့တယ္။ဒါေပမဲ့ ဇာဂနာ့ နာမယ္ သံုးခြင့္ မျပဳလို႔ ေမာင္သူရ ဆိုၿပီး ေရးရတယ္။
မင္းသမီး သြင္ပပေအာင္ ကို အိမ္သူ လို႔ နာမည္ ေျပာင္းလိုက္တယ္။ ရီေဝယံ နဲ႔ မိညီမ ကို ရိုက္လိုက္တယ္။
တကယ္ ေကာင္းပါတယ္။ၾကည့္တဲ့လူတိုင္းႀကိဳက္ၾကတယ္။
ဆင္ဆာက မႀကိဳက္ဘူး။
မင္းလူ နဲ႔ ေမာင္သူရ ဆိုကထဲ က ဆင္ ဆာက မႀကိဳက္ေတာ့ဘူး။
ဆင္ဆာတင္ၿပီး ေနာက္တစ္ေန႔မွာ ဒါရိုက္တာနဲ႔မင္းသမီး ကိုေခၚ ေတြ႕တယ္။ ေတြ႕တာထက္ ေမးတာမ်ားတယ္။
၁။ အိမ္သူ ရဲ႕ မ်က္ႏွာ အေနအထားက ေဒၚ ေအာင္ဆန္းစုၾကည္ နဲ႔ တူေအာင္ ဘာလို႔ ျပင္ ဆင္ ထား တာလဲ။
၂။ အိမ္သူ႔ကို သူ႔အိမ္ထဲ မွာ ျပန္ ၿပီးခ်ဳပ္ေႏွာင္ ထားတာ ဘာကိုဆိုလိုတာလဲ။
၃။ အကို ေတြက ရီေဝယံ နဲ႔မေတြ႕ေစခ်င္လို႔ တစ္လွည့္စီ ကင္းေစာင့္ၾကတယ္ ဆိုတာ ဘာ သေဘာလဲ။
ကိုဟိန္းစိုး ခမ်ာ လဲ ဝတၳဳ ထုတ္ ျပ ၿပီးရွင္းတယ္ မရ။
အိမ္သူ ခမ်ာ လဲ ငိုယို ရွင္းတယ္ မရ။
ေနာက္ဆံုးေတာ့ ကိုဥာဏ္ နဲ႔ ဇာဂနာ ဖက္ လွည့္လာေတာ့တယ္။
ကၽြန္ေတာ္ တို႔ ၂ ေယာက္ကို ေခၚ တယ္။ ထိုင္ ခံု ေပးမထားဘူး။
သေဘာက မတ္တပ္ရပ္ ေစ ေပါ့။ ၂ ေယာက္ ေပါင္းၿပီး ထိုင္ခံုတစ္လံုး မွာ အတူထိုင္လိုက္တယ္။
လူႀကီးထိုင္ဖို႔ခံုလို႔လာေျပာတယ္။ မၾကားခ်င္ေယာင္ေဆာင္ၿပီး ဇာတ္လမ္းတစ္ပုဒ္ အေၾကာင္းေျပာေန လိုက္ၾကတယ္။
(မွတ္မွတ္ရရ အဲဒီ ဇာတ္လမ္း နာမည္ က ကူညီပါရေစ တဲ့။ ကာတြန္း ေမာင္ေမာင္ေအာင္ သရုပ္ေဖာ္ ပံုေရးၿပီး ေငြတာရီ မွာ ေဖာ္ျပခံရတယ္။ေနာင္ေတာ့ ေအာင္ဘာေလ နာမည္ နဲ႔ ရုပ္ရွင္ျဖစ္သြားတယ္။)
၁နာရီ ေလာက္ၾကာေတာ့ ဘာ လူႀကီး မွ မဟုတ္ဘူး။
ကိုယ့္ထက္ေတာင္ ငယ္ေသးတဲ့ လူ ကေလး လာ တယ္။
ေမာင္ မင္း လူကေလး က ရုပ္ရွင္ အစည္းအရံုးကို သြား လိုက္ပါတဲ့။
ဒါပါပဲ။
မသြားပါဘူး။ခိုင္းတိုင္းလုပ္စရာလား ဆိုၿပီး ၂ ေယာက္သား ဗိုလ္ေအာင္ေက်ာ္လမ္းက ပတၱျမား မွာ သြားထိုင္တယ္။
ရုပ္ရွင္ကိုေတာ့ ပိတ္လိုက္တယ္။
ရိုက္ကူးေခြ ေတြကိုပါ သိမ္းလိုက္တယ္။
ခု ထက္ ထိ ျပန္ မၾကည့္ ရေတာ့ဘူး။
ဒါေပမဲ့ အလြတ္ ရပါေသးတယ္။
သည္းေျခေတာ့ မရွိေတာ့ဘူး။
အမွတ္ ပို ႀကီး လာ တယ္။
ဇာဂနာ

No comments:

Post a Comment