Latest News

Friday, June 2, 2017

ၿငိမ္းခ်မ္းေရး ရၿပီးတဲ့ေန႔ - ေဆာင္းပါး

ၿငိမ္းခ်မ္းေရး ရၿပီးတဲ့ေန႔ - ေဆာင္းပါး

Photo - အတိုင္ပင္ခံရံုး
ေရာဟိဏီျမစ္ေရကုိ ကပိလ၊ ေကာလိယ ႏွစ္ျပည္ေထာင္ လယ္သမားတုိ႔ သူတစ္ခါ၊ ကုိယ္တစ္လွည့္ ညီညြတ္စြာျမစ္ေရကုိ ေျမာင္းသြယ္ ေရသြင္းခြဲေ၀ စုိက္ပ်ိဳးၾက၏။ တစ္ႏွစ္ေသာ နယုန္လတြင္ ေရနည္းပါးၿပီးေအာင္ ေရလုံေလာက္ေအာင္ မသြင္းႏိုင္သျဖင့္ ေကာက္ပင္မ်ား ညႇိဳးေလ်ာ္လာ၏။ ႏွစ္ျပည္ေထာင္လယ္သမားတုိ႔သည္ ျမစ္ေရကုိ ‘သူတုိ႔သာ ရသင့္တယ္၊ ငါတုိ႔သာ ရသင့္တယ္’ ဟုအခ်င္းမ်ား၊ အေ၀မတည့္ျဖစ္ကာ တုတ္ဆြဲ ဓားဆြဲ႐ုိက္ႏွက္ၾက႐ုံမွ်မက ႏွစ္ျပည္ေထာင္ မင္းတုိ႔ပါ၀င္လာၿပီး စစ္တပ္ႀကီးမ်ားခ်ီလ်က္ ေရာဟဏီျဖစ္ကမ္းသုိ႔ စစ္ပြဲႀကီးဆင္ႏႊဲရန္ ေရာက္ရွိလာၾက၏။ ထုိႏွစ္ျပည္ေထာင္သည္ သာကိယႏြယ္၀င္ ဗုဒၶ၏ေဆြမ်ိဳးမ်ားျဖစ္ၾက၏။

“ငါသည္ႏွစ္ျပည္ေထာင္မင္းတုိ႔ စစ္ခင္းမည့္အရပ္သုိ႔ သြားေရာက္ၿပီးလွ်င္ စစ္ေျပၿငိမ္းေစေသာငွာ ခုိက္ရန္၏ဆုိးျပစ္မ်ားကုိ ျပဆုိေသာ ဖႏၵနဇာတ္၊ ဒုဒၵဳဘဇာတ္၊ လဋဳကိကာဇာတ္ တုိ႔ကုိေဟာၾကား၍ စစ္ပြဲကုိ ေျပၿငိမ္းေစအံ့။
ညီညြတ္ျခင္း၏ အက်ိဳးကုိျပဆုိေသာ ႐ုကၡဓမၼဇာတ္၊ ၀ဋၬကဇာတ္တုိ႔ကုိ ေဟာၾကားၿပီး ညီညြတ္ျခင္းကုိ ျဖစ္ေစအံ့။

မိမိ၏ မေကာင္းေသာအက်င့္ေၾကာင့္ မိမိေရာ၊ တစ္ပါးသူတုိ႔ပါ ဒုကၡၾကေရာက္ျခင္းကုိ ျပေသာအတၱဒ႑သုတ္ကုိ ဆက္လက္ေဟာၾကားေသာ္ ႏွစ္ျပည္ေထာင္မင္းတုိ႔သည္ မင္းသားႏွစ္ရာ႔ငါးဆယ္စီ ရဟန္းျပဳရန္ေပးလွဴၾကအံ့။ မင္းသားငါးရာတုိ႔ ရဟႏၲာမ်ားျဖစ္ၾကၿပီးလွ်င္ မဟာသမယ (ႀကီးက်ယ္ေသာ အစည္းအေ၀းပြဲႀကီး) ျဖစ္အံ့” ဟုသိျမင္ေတာ္မူ၍ ဘုရားရွင္သည္ ေရာဟိဏီျမစ္ကမ္းသုိ႔ တစ္ပါးတည္း ၾကြေရာက္ေတာ္မူပါသည္။

ႏွစ္ျပည္ေထာင္မင္းမ်ားႏွင့္ စစ္သားတုိ႔သည္ ဘုရားျမတ္စြာကုိ ဖူးျမင္ရလွ်င္ “ငါတုိ႔၏ေဆြမ်ိဳး ျမတ္စြာဘုရား ၾကြေတာ္မူလာၿပီ၊ ငါတုိ႔မ်ိဳးႏြယ္တူအခ်င္းခ်င္း စစ္တုိက္မည္ကုိ ေကာင္းစြာသိျမင္ေသာေၾကာင့္ ၾကြေရာက္ေတာ္မူလာျခင္း ျဖစ္ဟန္တူ၏။ ငါတုိ႔သည္ အေလးအျမတ္ျပဳအပ္ေသာ ဘုရားရွင္ေရွ႕ေတာ္ေမွာက္၌ မ်ိဳးႏြယ္တူခ်င္း စစ္ခင္းျခင္းငွာမသင့္၊ တစ္ဖက္စစ္တပ္က သတ္လွ်င္သတ္ပါေစေတာ့၊ ဖမ္းလုိကလည္း ဖမ္းပါေစေတာ့” ဟုၾကံေတြးလ်က္ လက္နက္မ်ားကုိ စြန္ပစ္ၾကၿပီး ဘုရားရွင္ကုိ ရွိခုိးလက္အုပ္ခ်ီကာ ထုိင္ၾကကုန္၏။

“ျမတ္ေသာမင္းအေပါင္းတုိ႔ အဘယ္ေၾကာင့္ ဤအရပ္သုိ႔ ေရာက္လာၾကပါသနည္း”

“ျမတ္စြာဘုရား၊ တပည့္ေတာ္တုိ႔သည္ ေရာဟိဏီျမစ္ကုိၾကည့္ရန္၊ ေရကစားရန္ လာၾကသည္မဟုတ္ပါ၊ စင္စစ္ေသာ္ကား ဤေရာဟိဏီျမစ္ကမ္းတြင္ စစ္ခင္းရန္လာခဲ့ၾကျခင္း ျဖစ္ပါသည္ဘုရား”

“ျမတ္ေသာမင္းအေပါင္းတုိ႔၊ အဘယ္ကုိ အေၾကာင္းျပဳ၍ စစ္တုိက္ၾကမည္နည္း”

“ျမတ္စြာဘုရား၊ ေရာဟိဏီျမစ္ေရကုိ အေၾကာင္းျပဳလ်က္ စစ္တုိက္ၾကပါမည္”

“ျမတ္ေသာမင္းအေပါင္းတုိ႔ ေရာဟိဏီျမစ္ေရသည္ အဘယ္မွ်တန္ဖုိးႀကီးပါသနည္း”

“ျမတ္စြာဘုရား၊ တန္ဖုိးအလြန္မႀကီးလွပါဘုရား”

“ျမတ္ေသာမင္းအေပါင္းတုိ႔ ေျမႀကီးသည္ အဘယ္မွ် တန္ဖုိးႀကီးပါသနည္း”

“ျမတ္စြာဘုရား၊ အလြန္တန္ဖုိးႀကီးပါသည္ဘုရား”

“ျမတ္ေသာမင္းအေပါင္းတုိ႔ ခတၱိယဇာတ္လူသားတုိ႔၏ အသက္သည္ အဘယ္မွ်တန္ဖုိးရွိပါသနည္း”

“ခတၱိယႏြယ္႐ုိး လူသားမ်ဳိးတုိ႔၏ အသက္သည္ အဖုိးအတုိင္းအဆမရွိ ထုိက္တန္ပါသည္ဘုရား”

“ျမတ္ေသာမင္းအေပါင္းတုိ႔၊ လူတုိ႔အသက္ကုိ ေထာက္ဆတန္ဖုိးမမွ်ေသာ ေရျဖင့္လူ႔အသက္ေပါင္းမ်ားစြာကုိ အဘယ္ေၾကာင့္ သတ္ျဖတ္ဖ်က္ဆီးလုိၾကပါသနည္း၊ ခုိက္ရန္ျငင္းပြားအခ်င္းမ်ား စစ္တုိက္ၾကျခင္း၌ တစိုးတစိ အက်ဳိးမရွိႏိုင္ေခ်” ဟုမိန္႔ေတာ္မူၿပီး ေဖာ္ျပပါဇာတ္ေတာ္တုိ႔ကုိ ေဟာၾကားေတာ္မူပါသည္။

ႀကိဳ႕ပင္ေအာက္ အိပ္ေနေသာ၀က္၀ံသည္ သစ္ကုိင္းေခ်ာက္က်ိဳးက်၍ သူ႔ေက်ာက္ကုန္းထက္၌ ဖိမိေလေသာ္ နာက်င္၍ အလန္႔တၾကားထေျပး၏။ ေနာက္ျပန္လွည့္ၾကည့္ရာ မည့္သည့္ရန္သူကုိမွ် မေတြ႕ရသျဖင့္ “ဒီႀကိဳ႕ပင္ကုိေစာင့္တဲ့နတ္ ငါအိပ္ေနတာကုိ မနာလုိမ႐ႈလုိ႔ အကိုင္းခ်ိဳးခ်တယ္၊ သူ႔ဗိမာန္ (ႀကိဳ႕ပင္) ကုိငါဖ်က္ဆီးပစ္မယ္” ဟုအရာမဟုတ္သည္၌ ရန္ၿငိဳးဖြဲ႔ၿပီး သစ္ေကာင္းတုိ႔ျဖင့္ လွည္း၊ ရထားအစိတ္အပုိင္းတုိ႔ကုိ လုပ္ကုိင္ေရာင္းခ်သူအား သစ္တကာတုိ႔တြင္ ႀကိဳ႕ပင္၏အသားသည္ လွည္း၊ ရထားလုပ္ရန္ အေကာင္းဆုံးျဖစ္ေၾကာင္းေျပာ၍ ႀကိဳ႕ပင္ကုိ ခုတ္လွဲေစ၏။

ႀကိဳ႕ပင္ေစာင့္နတ္ကလည္း “သစ္ကုိင္းေျခာက္ ပစ္မခ်ပါဘဲ၊ သူအလုိလုိက်ိဳးက်တာကုိ ဒီ၀က္၀ံ ငါ့ကုိရမယ္ရွာ ရန္ၿငိဳးဖြဲ႕ၿပီး ငါ့ဗိမာန္ကုိ ဖ်က္ဆီးရက္တယ္၊သူ႔အသက္လည္း ေသေစရမယ္” ဟုႀကံေတြး၍ ႀကိဳ႕ပင္ခုတ္သူတုိ႔အား လွည္းရထားတုိ႔ကုိ ခုိင္ျမဲစြာခ်ည္ေႏွာင္ရာမွာ ၀က္၀ံ၏ လည္ပင္အေရသည္ အေကာင္းဆုံးပါ-ဟုေျပာဆုိၿပီး ၀က္၀ံကုိ သတ္ေစ၏။

“မင္းအေပါင္းတုိ႔၊ ဤအတူပင္ လူအခ်င္းခ်င္း ခုိက္ရန္ျဖစ္ပြား အခ်င္းမ်ားတုိက္ခုိက္ျခင္းသည္ ဥစၥာပစၥည္းႏွင့္ လူ႔အသက္တုိ႔သာလွ်င္ ပ်က္စီးဆုံး႐ႈံးရ၏။ မည္သည့္ေကာင္းအက်ဳိးမွ်မရွိ။ ထုိ႔ေၾကာင့္ ႏွစ္ျပည္ေထာင္မင္းအေပါင္းတုိ႔သည္ ဂဂၤါယမုံနာ ႏွစ္ျဖာျမစ္ေရကဲ့သုိ႔ ေကာင္းစြာႏွီးေႏွာ ေမတၱာျခင္းေရာယွက္ၾကပါကုန္၊ ခုိက္ရန္ျဖစ္ပြား စစ္တုိက္ျခင္းမျပဳပါကုန္လင့္၊ ၀က္၀ံႏွင့္ ႀကိဳ႕ပင္ေစာင့္နတ္ကဲ့သုိ႔ မျဖစ္ၾကပါကုန္လင့္၊ ေသြးစည္းညီညြတ္ၾကပါကုန္ေလာ့၊ ညီညြတ္ျခင္း၌သာ ေမြ႕ေပ်ာ္ၾကပါကုန္၊ အခ်င္းခ်င္းညီညြတ္ျခင္းကုိ အဆူဆူေသာ ဘုရားရွင္တုိ႔ ခ်ီးမြမ္းၾကပါသည္” ဟု ဖႏၵနဇာတ္ေတာ္ကုိလည္းေကာင္း- ဥသွ်စ္ပင္ေအာက္ ထန္းလက္ရိပ္ခုိလ်က္ ယုန္တစ္ေကာင္၀ပ္၍ေနရာ ထန္းရြက္ေပၚသုိ႔ ဥသွ်စ္သီးေၾကြက်သျဖင့္ “ေျမၿပိဳၿပီ၊ ေျမၿပိဳၿပီ” ဟုျမည္တမ္း အလန္႔တၾကားေျပးသြားေသာ ယုန္ေနာက္သို႔ မဆင္မျခင္ ဟိမ၀ႏၲာေတာအတြင္းရွိ သတၱ၀ါအေပါင္းတုိ႔ သမုဒၵရာသုိ႔ ေရွး႐ႈေျပးသြားၾက၏။ ဘုရားအေလာင္း ျခေသၤ့မင္းႏွင့္ေတြ႕ပါမွ အျဖစ္မွန္ကုိသိရွိၾကကာ သမုဒၵရာအတြင္း သက္ဆင္းက်ေရာက္မည့္ ေသေဘးမွလြတ္ေျမာက္ၾက၏။ သူတစ္ပါးေျပာစကားကုိ မစူးစမ္းမဆင္ျခင္ဘဲ ယုံၾကည္သူမ်ား မျဖစ္သင့္ေၾကာင္းကုိျပဆုိေသာ ဒုဒၵဳဘဇာတ္ေတာ္ကုိ လည္းေကာင္း- ဗီလုံးငွက္ငယ္မ၏ သားေပါက္ကေလးမ်ားကုိ ဆင္႐ုိင္းႀကီးတစ္ေကာင္က နင္းေခ်သတ္ျဖတ္သျဖင့္ ဗီလုံးငွက္ငယ္မသည္ က်ီးကန္း၊ ယင္းမမဲ႐ုိင္း၊ ဖားတုိ႔ႏွင့္ အေဆြခင္ပြန္းဖြဲ႕လ်က္ ဆင္႐ုိင္းႀကီး၏ မ်က္လုံးမ်ား ကန္းေအာင္ က်ီးကန္းက ထုိးေဖာက္၏။ ယင္းမမဲ႐ုိင္းက ဥေတြဥခ်၊ ပုိးေလာက္မ်ား ေပါက္ဖြား၊ ကုိက္ခဲဆင္းရဲကုိ ခံစားရေစလ်က္ မ်က္စိကန္းေစ၏။ ဖားကေတာင္ထိပ္မွေန ျမည္သံေပး၍ ဆင္ႀကီးကုိမွ်ားေခၚ၏၊ ဆင္ကန္းႀကီး ေတာင္ထိပ္ေရာက္ေသာအခါ ေခ်ာက္ထဲမွတစ္ဖန္ ဖားသံေပးျပန္၏။ ဖား႐ွိက ေရရွိမည္အထင္ျဖင့္ ဆင္းကန္းေတာတုိးအျဖစ္ဆုိးျဖင့္ ေသဆုံးရ၏။ လွည့္စားျခင္းတုိ႔ကုိ အျမင္ကန္းေနေသာ၊ အလြန္ဆာေလာင္မြတ္သိပ္ေနေသာ၊ နာက်င္ကုိက္ခဲျခင္းေၾကာင့္ ေဒါသူပုန္ထေနေသာ ဆင္ကန္းႀကီးမသိရွာခဲ့။

“အုိမင္းအေပါင္းတုိ႔၊ ကုိယ့္ေအာက္ခြန္ အားငယ္ေသာ တစ္စုံတစ္ေယာက္သူႏွင့္မွ် ရန္အမႈကုိမျပဳသင့္၊ အင္အားနည္းပါးၾကသည့္ ဗီလုံးငွက္၊ က်ီးကန္း၊ ယင္းမမဲ႐ုိင္း၊ ဖား- ေလးဦးသားတုိ႔ေပါင္းစုအားျဖင့္ ညီညြတ္စြာ မိမိတုိ႔ထက္အင္အား အဆမတန္ ႀကီးမားလွေသာ ဆင္ေျပာင္ႀကီးကုိပင္ အသက္ကုန္ဆုံးျခင္းသုိ႔ ေရာက္ေစႏိုင္၏။ ထုိ႔ေၾကာင့္ မခ်စ္လုံးလုံး အမုန္းတရားပြားေစမည့္ စစ္တုိက္ျခင္းကုိ မျပဳၾကပါကုန္လင့္” ဟု လဋုကိကဇာတ္ေတာ္ကုိ လည္းေကာင္း ေဟာၾကားေတာ္မူၿပီး ခုိက္ရန္ျဖစ္ပြားအခ်င္းမ်ား စစ္တုိက္ျခင္းကုိမျပဳၾကရန္ ဆုံးမေတာ္မူပါသည္။

ဥာဏ္ပညာႀကီးမားသူ၊ အင္အားႀကီးသူမ်ားပင္ ျဖစ္ေစဦးေတာ့ ဖားျမည္သံၾကားတုိင္း ေရမရွိတတ္၊ လွည့္စားျခင္း ဖားသံံတုိ႔ကုိ သတိသမၸဇဥ္ ဥာဏ္ယွဥ္လ်က္ ခ်င့္ခ်ိန္ႏိုင္စြမ္းရွိၾကရပါမည္။ ဆင္ကန္းေတာတုိး အျဖစ္ဆုိးႏွင့္ မၾကံဳရေစဖုိ႔ အထူးလုိအပ္လွ၏။

“အုိမင္းအေပါင္းတုိ႔၊ သင္တုိ႔သည္ ေဆြရင္းမ်ဳိးခ်ာမ်ား ျဖစ္ၾက၏။ ေဆြမ်ဳိးတုိ႔မည္သည္ ညီညြတ္ၾကမွသာ ရန္သူတုိ႔ အခြင့္ေရးမရႏိုင္၊ လူသားတုိ႔သာမဟုတ္ သစ္ပင္တုိ႔ပင္ ညီညြတ္မႈရွိပါမွ သင့္ေလ်ာ္၏” ဟု ဟိမ၀ႏၲာေတာအရပ္၌ ပင္ခ်င္းဆက္လ်က္ ႏြယ္ခ်င္းယွက္ၿပီး ေပါက္ေနေသာ သစ္ပင္ငယ္တုိ႔သည္ ေလျပင္းတုိက္ခတ္ေသာ္လည္း က်ိဳးေၾကၿပိဳလဲျ့ခင္းမရွိ၊ လြင္ထီးေခါင္၌ တစ္ပင္တည္းေသာ သစ္ပင္ႀကီးသာ ၿပိဳလဲရသည့္ ႐ုကၡဓမၼဇာတ္ေတာ္ကုိ လည္းေကာင္း-
ငွက္မုဆုိး၏ ဖမ္းဆီးျခင္းကုိ အႀကိမ္ႀကိမ္ခံၾကရေသာ ငုံးငွက္အေပါင္းသည္ ညီညြတ္စြာျဖင့္ ပုိက္ကြန္ကုိ ကုိက္ခ်ီလ်က္ ပ်ံႏုိင္ၾကသျဖင့္ အသက္ေဘးမွ လြတ္ေျမာက္ခဲ့ၾက၏။ မုဆုိးကုိ ပုိက္ကြန္မ်ားစြာ ဆုံး႐ႈံးေစ၏။ ေနာင္တြင္ ငုံးငွက္တုိ႔သည္ ‘သူ႔ေၾကာင့္လြတ္ေျမာက္တယ္၊ ငါ့ေၾကာင့္သာ လြတ္ေျမာက္တယ္’ ဟုျငင္းခုံၿပီး ညီညြတ္ျခင္းၿပိဳကြဲ၍ ငုံးငွက္အားလုံး မုဆုိးပုိက္ကြန္မွာ အမိခံၾကရၿပီး ေသေက်ပ်က္စီးၾကသည့္ ၀ဋၬကဇာတ္ေတာ္ကုိ လည္းေကာင္း ေဟာၾကားေတာ္မူ၍ မ်ိဳးႏြယ္တူအခ်င္းခ်င္း ျငင္းခုံၾကျခင္းသည္ ပ်က္စီးရန္သာျဖစ္ေၾကာင္းကုိ ဆုံးမေတာ္မူသည္။

ထုိေနာက္ အကုသုိလ္ဒုစၥ႐ုိက္အမႈတုိ႔ကုိ ျပဳျခင္း၊ ေျပာျခင္း၊ ၾကံစီျခင္းသည္ ဆင္းရဲျခင္းမ်ိဳးစုံ၊ မီးလွ်ံတုိ႔ျဖင့္ သတၱ၀ါတုိ႔ အေတာမသတ္တရ စပ္ခံစားရေသာ ငရဲသုိ႔ေရာက္ႏိုင္ျခင္းကုိ ျပဆုိေသာ အတၱဒ႑သုတ္ကုိ ေဟာၾကားေတာ္မူ၏။
ႏွစ္ျပည္ေထာင္မင္းတုိ႔သည္ အညီအမွ် ၀မ္းေျမာက္ၾကလ်က္ “ငါတုိ႔သည္ ဘုရားျမတ္စြာ ၾကြေရာက္မလာလွ်င္ အခ်င္းအခ်င္းသတ္ၾကေပလိမ့္မည္၊ ဘုရားရွင္ကုိအမွီျပဳ၍ ငါတုိ႔အသက္ခ်မ္းသာရာရေပၿပီ” ဟု အခ်င္းခ်င္းတုိင္ပင္ၾကလ်က္ ဘုရားျမတ္စြာထံ မင္းသားႏွစ္ရာ့ငါးဆယ္စီ ရဟန္းျပဳရန္ လွဴဒါန္းၾကပါသည္။

မင္းသားငါးရာတုိ႔အား ဧဟိဘိကၡဴ-ရဟန္းျပဳေပးၿပီး အရဟတၱဖုိလ္ေပါက္ ကမၼ႒ာန္းတရားကုိ ေပးေသာ္လည္း ဇနီးမယားတုိ႔ကုိ လြမ္းဆြတ္တသ သတိတရျဖစ္ေနၾကေသာေၾကာင့္ တရားမရနုိင္ၾက။ ထုိ႔ေၾကာင့္ ပ်င္းရိျခင္းကုိ ပယ္ေဖ်ာက္ရန္ ဟိမ၀ႏၲာအရပ္ရွိ ေတာခုနစ္ထပ္၊ ေတာင္ခုနစ္ေထြ စိမ့္စမ္းေရအသြယ္သြယ္ ငွက္မ်ိဳးစုံတုိ႔ျဖင့္ အဆန္းတက်ယ္ တင့္တယ္သာယာ ေမြ႕ေပ်ာ္ဖြယ္ေကာင္းေသာ ကုဏာလအိုင္သုိ႔ တန္ခုိးေတာ္ျဖင့္ ေခၚေဆာင္လ်က္ ကုဏာလဇာတ္ကုိ ေဟာၾကားေတာ္မူၿပီး ေသာတာပန္အျဖစ္သုိ႔ ေရာက္ေစသည့္ျပင္ ေျမလွ်ဳိးမုိးပ်ံႏုိင္ေသာ တန္ခုိးစ်ာန္တုိ႔ကုိလည္းရရွိၾက၍ ဘုရားရွင္ႏွင့္အတူ ကပိလ၀တ္ၿမိဳ႕ေတာ္အနီး မဟာ၀ုန္ေတာ္ႀကီးသုိ႔ ေကာင္းကင္ခရီးျဖင့္ ၾကြခ်ီေတာ္မူလာၾက၏။

အရိယာျဖစ္ၾကေသာ ငါတုိ႔သည္ ေမ့ေမ့ေလ်ာ့ေလ်ာ့ ေပါ့ေပါ့ဆဆေနၾကရန္ မသင့္ေခ်-ဟုၾကံေတြးၾကလ်က္ သစ္တစ္ပင္ရင္း ၀ါးတစ္ပင္ေအာက္တုိ႔၌ ျပင္းျပင္းထန္ထန္ တရားအားထုတ္ၾကရာ ရဟႏၲာမ်ားျဖစ္ၾကၿပီး ဘုရားရွင္ထံေမွာက္သုိ႔ ေရာက္ရွိလာၾကကုန္၏။

“လာသြားၾကစုိ႔၊ ဘုရားဖူးျခင္း၊ တရားနာျခင္း၊ ျဖစ္စရဟႏၲာငါးရာတုိ႔ကုိ ဖူးေမွ်ာ္ရျခင္းသည္ ေက်းဇူးႀကီးမားလွ၏’ ဟုဆုိကာ စၾကာ၀ဠာတုိက္တစ္ေသာင္းမွ နတ္ျဗဟၼာတုိ႔လည္း ေရာက္လာၾကကုန္၏။

ထုိသုိ႔ ရဟႏၲာငါးရာႏွင့္ နတ္ျဗဟၼာမ်ားစြာတုိ႔ စည္းေ၀းဆုံဆည္းရာအခါႀကီး၌ နတ္ျဗဟၼာတုိ႔၏ မ်ိဳးႏြယ္တုိ႔ကုိ ျပဆုိေသာ မဟာသမယ သုတ္ေတာ္ႀကီးကုိ အေရွ႕ေလာက ဓာတ္ယုဂႏၶဳိရ္ေတာင္ထိပ္မွ အညစ္အေၾကးငါးမ်ိဳး ကင္းစင္ေသာ လျပည့္၀န္းႀကီး ထြန္းလင္းေတာက္ပ ေပၚထြက္လ်က္ရွိေသာ၊ က်က္သေရမဂၤလာအေပါင္း ခေညာင္းလ်က္႐ွိေသာ နယုန္လျပည့္ေန႔တြင္ ေဟာၾကားေတာ္မူပါသည္။ မဟာသမယသုတ္ကုိ ႏွစ္ျပည္ေထာင္မင္းတုိ႔ ၿငိမ္းခ်မ္းေရးရၿပီးမွ ေဟာၾကားေတာ္မူေသာေၾကာင့္ “ၿငိမ္းခ်မ္းေရး ရၿပီးတဲ့ေန႔” ဟုဆုိႏုိင္ပါသည္။

ႏုိင္ငံႏွင့္လူမ်ိဳး ခ်မ္းသာဖုိ႔ဆုိလွ်င္ ၿငိမ္းခ်မ္းဖုိ႔ လုိအပ္၏။ ၿငိမ္ခ်မ္းျခင္းသည္ အခ်င္းခ်င္းညီညြတ္ၾကပါမွ ျဖစ္ႏုိင္၏။ ထုိ႔ေၾကာင့္ ၀ိ၀ါဒမကြဲျပား အခ်င္းမ်ားမေနၾကဘဲ အခ်င္းခ်င္းညီညြတ္စြာျဖင့္ ၿငိမ္းခ်မ္းေရးကုိ တည္ေဆာက္နုိင္ပါေစေၾကာင္း မဟာသမ-(ၿငိမ္းခ်မ္းေရးရတဲ့)ေန႔မွာ ဆုမြန္ေကာင္း ေတာင္းလုိက္ရပါသည္။

က်မ္းညႊန္း-(မဟာဗုဒၶ၀င္၊ တတိယတြဲ၊ ၄၀၆။)

အ႐ွင္ပညာသီဟာဘိ၀ံသ (တရားဦးဓမၼစၾကာ)

Eleven Media Group

No comments:

Post a Comment